7 Ocak 2016 Perşembe

Golden Rose Dream Eyes Eyeliner



    Sizlere çok memnun olduğum@goldenrosetr göz kalemlerinden favorim olan iki renkten bahsetmek istiyorum. İlk olarak Golden Rose Dream Eyes Eyeliner 417 (turkuaz) kaleminden bahsedeceğim ben göz kalemlerinin eyeliner sayılmasına karşıyım benim için eyeliner likit veya keçe uçlu eyelinerlar göz kalemleri ise kimi zaman gözün üstünde dağıtarak buğulu makyaj oluşturmak kimi zaman gözün altında kirpik altlarına renk vermek yada gözün içine sürülüp göz şeklini ayarlamak için kullanılan kurtarıcılar. 417 iste tam bir can kurtaran günlük hayatımda ince, kuyruklu eyeliner ve kırmızı ruj kullanırım fakat kırmızı rujlar çok iddialı ve her gün sürülemeyecek rujlar bunun için daha hafif ten rengi tonları kullandığım zamanlar gözümün altına turkuaz, yeşil, mavi kahve rengi kalemler uyguluyorum. Ben renkli göz kalemlerini gözümün içine değil de alt kirpik dibine uyguluyorum. 417 ise sürülmesi yumuşak gün içinde çok sıcak nem oranı yüksek değilse akma yapmayan fiyat olarak cazip göz renginiz ne olursa olsun her ten ve göze uyum sağlayan bir renk bence. Kalemi göz içime uyguladığım zamanlarda da alerjik bünyem olmasına rağmen kaşıntı, kızarıklık gibi şikayetler yaşamadım tek sürüşte tam rengi verdi ve gün içinde o renk kaybolmadı dağılmadı göz kalemi istiyorsanız edinmenizi tavsiye ettiğim bir renk 😊 


Şimdi en en en favorim olan Golden Rose Dream Eyes Eyeliner 405 beyaz kaleminiz hiç oldu mu bilmiyorum ama makyaj yapıyorsanız ve küçük yada normal gözleriniz varsa kesinlikle almalısınız. Bir çok beyaz kalem denedim ama aralarında beyaz rengi tam olarak veren gün içinde silinip gitmeyen yumuşak uçlu sürümü kolay ve fiyat olarak da sizi üzmeyen 405 de aradığımı buldum diyebilirim. Ayrıca kaşıntı kızarıklık şikayetleri de yaşamadım. Peki beyaz kalem ne işe yarar Gözün içine çekilen siyah, lacivert, kahverengi gibi koyu renkler gözü olduğundan kısık ve küçük gösterir oysa gözler insanın en güzel yeridir ve bunları ön plana almamız gerek. Özellikle küçük gözlü kişiler göz içlerine koyu renk sürmekten kaçınıp beyaz veya ten rengi kullanmalı farkı görecekler.Yani ilk olarak göz içine ve göz pınarına sürülen beyaz kalem hem gözü daha büyük hem daha fresh gösterir.İkinci olarak kaş altına sürülen beyaz kalem parmak ucunuzla dağıttığınızda kaşınızı daha kalkık gösterir Üçüncü olarak yüz kontürü yaparken aydınlatıcı kalmamışsa aydınlatıcı olarak kullanabilirsiniz. Özellikle burnunu kalkık göstermek için burnun tam ucuna ufak bir nokta beyaz göz kalemi ve sihirli parmak ucu 😉Son olarak dudaklarınızı küçük veya büyük göstermek için beyaz göz kalemi kullanabilirsiniz ☺ Bide şu koyu renk rujlarda ortası daha açık renk efekti vermek içinde beyaz kalem kullanmak çare olur 😇 gördüğünüz gibi beyaz kalemler herkeste olması gereken bir mucize ☺#goldenrose #goldenrosedreameyes#eyeliner #sürme #makyaj #gözmakyajı#instagood #instagram #instablog#makeuphaul #makeuplook#makeuptalk #makyajblogger#makeupblogger #türkblogger#makeup #makyajmalzemesi#makyajblogu #makyajtavsiyesi#gözkalemi #türkbloggerlartakipleşiyor#göz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder