7 Ocak 2016 Perşembe

Merve'nin ruju olan Maybelline Color Sensational 547



Kırmızı ruj kalemsiz olmaz diyenlerdenim Golden Rose Dream Lips Lipliner ve Merve'nin ruju olan Maybelline Color Sensational 547 uyguladım. Dudak kalemi gayet yumuşak kolay sürülen ve çoğu kırmızıya uyan benim en sevdiğim kırmızı kalemim. Ruja gelirsek Color Sensational serisi genel olarak suya dayanıklı bu yüzden çok kolay dağılan bozulan rujlar değil renklerinin gayet pigmenti yüksek istediğiniz sonucu elde etmenizi sağlıyor gün içinde bir kaç tazeleme yeterli oluyor. 547 çok dikkat çekici parlak bir kırmızı içinde 3 değerli yağ var isimlerini unuttum buda ruju çok kremsi ve ışıltılı yapıyor. Sürümü kolay ben kırmızı ruj süremiyorum diyenlere çare olacak. Dudaklardaki çizgileri doldurup kusursuz bir görünüm sağlıyor balm kullanımına gerek kalmıyor ve hoş bir kokuya sahip tavsiye ederim 😊@gratistr ve @watsonsturkiyemağazalarında rahatlıkla bulabilirsiniz.@merveeebolugur@maybellinenyturkiye @goldenrosetr#makeup #makyaj #makyajmalzemesi#makyajblogu #makyajtavsiyesi#eyeliner #ruj #lips #lipbalms #lipgloss#lipstick #instagood #instagram#instablog #makeuphaul #makeuplook#makeuptalk #türkblogger

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder